Artykuł sponsorowany

Wykorzystanie torebek foliowych z nadrukiem

Wykorzystanie torebek foliowych z nadrukiem

Torebki foliowe z nadrukiem to idealny wybór dla firm, które chcą wyróżnić swoje logo i hasło, a jednocześnie zależy im na przystępnym cenowo nośniku reklamowym o sporym potencjale. Dlaczego warto inwestować w tego typu produkty? Przedstawiamy kilka argumentów „za”, które być może sprawią, że już niebawem złożysz zamówienie. Przekonaj się, dlaczego jest to dobry pomysł.

Idealny nośnik reklamowy

Najważniejszą zaletą torebek reklamowych z nadrukiem jest to, że jest to wprost wymarzony nośnik reklamowy. Pomyśl tylko, ile razy zdarzyło się, że Twój wzrok powędrował w stronę kolorowego logo i grafiki na reklamówce, w której ktoś akurat przenosił zakupy.

Torebki foliowe nosi się bardzo często, bo są to rzeczy praktyczne, które można wykorzystywać na co dzień. To jak spacer z banerem reklamowym, który spełnia przydatną funkcję. Z perspektywy firmy inwestującej w reklamę, torebki foliowe z nadrukiem stanowią niedrogą, a przy tym skuteczną (pod względem perswazyjnym) metodę promowania swojej nazwy i oferty. Poszczególne elementy identyfikacji wizualnej konkretnej marki są od razu lepiej zapamiętane i pozostają w świadomości odbiorców na dłużej.

Jeden z firmowych „gadżetów”

Kolejnym plusem foliowych torebek z nadrukiem jest to, że można je wręczać przy różnych okazjach – po dokonanym zakupie (w celu opakowania produktu), podczas targów branżowych, konferencji, szkoleń czy spotkań biznesowych.

Niektóre firmy po prostu dołączają torebkę foliową do pozostałych gadżetów oferowanych w ramach współpracy, na przykład długopisów, papieru firmowego czy zakładki do książki – mając nadzieję na to, że odbiorca wykorzysta reklamówkę według własnego uznania.

Praktyczne zastosowanie

Niewątpliwym plusem wspomnianych wyrobów jest ich praktyczne i różnorodne zastosowanie. Mogą one służyć do pakowania i przenoszenia wielu przedmiotów codziennego użytku.

Jeśli są wykonane z dobrego materiału, mogą być używane wielokrotnie. W przeciwieństwie do ulotek, które najczęściej po przeczytaniu lądują w koszu na odpadki, reklamówki często zachowuje się „na potem”. Tak więc żywotność tego rodzaju wyrobów promocyjnych jest stosunkowo długa.

Łatwa dostępność

Jeszcze inną zaletą torebek foliowych z nadrukiem jest ich łatwa dostępność. Na rynku istnieje wiele przedsiębiorstw specjalizujących się w wytwarzaniu dobrych jakościowo produktów tego typu.

Przykład? Producent opakowań foliowych Pak Wit. Ten dostawca oferuje nadruki wykonane takimi technikami jak sitodruk, tampodruk, druk cyfrowy czy flexo. To sprawdzone metody druku zapewniające optymalną jakość oraz doskonałe odwzorowanie kształtów i kolorów. Produkowane artykuły są solidne i wytrzymałe i z powodzeniem mogą być wykorzystywane w wielu branżach.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.