Wykorzystanie torebek foliowych z nadrukiem
Torebki foliowe z nadrukiem to idealny wybór dla firm, które chcą wyróżnić swoje logo i hasło, a jednocześnie zależy im na przystępnym cenowo nośniku reklamowym o sporym potencjale. Dlaczego warto inwestować w tego typu produkty? Przedstawiamy kilka argumentów „za”, które być może sprawią, że już niebawem złożysz zamówienie. Przekonaj się, dlaczego jest to dobry pomysł.
Idealny nośnik reklamowy
Najważniejszą zaletą torebek reklamowych z nadrukiem jest to, że jest to wprost wymarzony nośnik reklamowy. Pomyśl tylko, ile razy zdarzyło się, że Twój wzrok powędrował w stronę kolorowego logo i grafiki na reklamówce, w której ktoś akurat przenosił zakupy.
Torebki foliowe nosi się bardzo często, bo są to rzeczy praktyczne, które można wykorzystywać na co dzień. To jak spacer z banerem reklamowym, który spełnia przydatną funkcję. Z perspektywy firmy inwestującej w reklamę, torebki foliowe z nadrukiem stanowią niedrogą, a przy tym skuteczną (pod względem perswazyjnym) metodę promowania swojej nazwy i oferty. Poszczególne elementy identyfikacji wizualnej konkretnej marki są od razu lepiej zapamiętane i pozostają w świadomości odbiorców na dłużej.
Jeden z firmowych „gadżetów”
Kolejnym plusem foliowych torebek z nadrukiem jest to, że można je wręczać przy różnych okazjach – po dokonanym zakupie (w celu opakowania produktu), podczas targów branżowych, konferencji, szkoleń czy spotkań biznesowych.
Niektóre firmy po prostu dołączają torebkę foliową do pozostałych gadżetów oferowanych w ramach współpracy, na przykład długopisów, papieru firmowego czy zakładki do książki – mając nadzieję na to, że odbiorca wykorzysta reklamówkę według własnego uznania.
Praktyczne zastosowanie
Niewątpliwym plusem wspomnianych wyrobów jest ich praktyczne i różnorodne zastosowanie. Mogą one służyć do pakowania i przenoszenia wielu przedmiotów codziennego użytku.
Jeśli są wykonane z dobrego materiału, mogą być używane wielokrotnie. W przeciwieństwie do ulotek, które najczęściej po przeczytaniu lądują w koszu na odpadki, reklamówki często zachowuje się „na potem”. Tak więc żywotność tego rodzaju wyrobów promocyjnych jest stosunkowo długa.
Łatwa dostępność
Jeszcze inną zaletą torebek foliowych z nadrukiem jest ich łatwa dostępność. Na rynku istnieje wiele przedsiębiorstw specjalizujących się w wytwarzaniu dobrych jakościowo produktów tego typu.
Przykład? Producent opakowań foliowych Pak Wit. Ten dostawca oferuje nadruki wykonane takimi technikami jak sitodruk, tampodruk, druk cyfrowy czy flexo. To sprawdzone metody druku zapewniające optymalną jakość oraz doskonałe odwzorowanie kształtów i kolorów. Produkowane artykuły są solidne i wytrzymałe i z powodzeniem mogą być wykorzystywane w wielu branżach.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana