Reklamowe zastosowanie liter 3D
Trójwymiarowe litery i napisy zdominowały w ostatnich latach przestrzenie publiczne. Spacerując po mieście, zobaczymy je niemal wszędzie – nad wejściem do restauracji, sklepu czy urzędu, w galeriach handlowych, bankach i szpitalach. Występują w wielu wielkościach, wzorach i kolorach, stanowiąc bardzo estetyczną, a przy tym widoczną reklamę firm i instytucji. Czemu zawdzięczają rosnącą popularność?
Litery przestrzenne – uniwersalny sposób na reklamę
Litery 3D są wyjątkowo uniwersalne. Sprawdzają się zarówno na zewnątrz – na elewacjach budynków, jako elementy wolno stojące – jak i wewnątrz budynków. Zawieszone na ścianach lub ustawione na półkach przyciągają wzrok i stanowią modną dekorację, pełniąc zarazem funkcję użytkową, informacyjną lub reklamową. To idealny sposób na wyeksponowanie logo i nazwy firmy, stworzenie niebanalnego szyldu nad wejściem, zaprezentowanie hasła reklamowego. Firmy oferujące litery przestrzenne, na przykład drukarnia wielkoformatowa Polska Grupa Reklamowa, prześcigają się w ofertach na nowoczesne, oryginalne formy, dostosowując produkty do indywidualnych wymagań i koncepcji klientów.
Gdzie i do czego można wykorzystać napisy 3D?
Napisy stworzone z trójwymiarowych liter mają mnóstwo zastosowań – ograniczeniem jest tu jedynie nasza wyobraźnia. Gdy chodzi o reklamę, pomagają przedsiębiorcom dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiej grupy odbiorców i budować świadomość marki, ponieważ skutecznie przyciągają uwagę ludzi, wyróżniając się na tle płaskich napisów, bannerów i billboardów. Rozmiar liter można bez przeszkód dostosować do miejsca, w którym zostaną umieszczone tak, by napis był łatwy do odczytania i dobrze widoczny. Litery 3D najczęściej stosuje się jako:
napisy na elewacjach i dachach budynków, w tym galerii handlowych;
szyldy nad wejściem do lokalu;
napisy na ścianach wewnątrz pomieszczeń;
duże konstrukcje wolno stojące, np. przed siedzibą firmy;
dekoracje na półkach i stołach.
Podświetlane litery trójwymiarowe, czyli wyróżnij się po zmierzchu
Godnym uwagi rozwiązaniem są podświetlane litery 3D, które wyróżniają się po zmroku i czasem służą jako dodatkowa forma oświetlenia. Takie nowoczesne neony dają różne efekty świetlne – diody mogą być umieszczone zarówno w tle napisu, jak i jego licu. Światło może być intensywne lub delikatnie rozproszone, uwypuklać całe litery lub wyróżniać ich kontury. Wszystko zależy od koncepcji reklamowej i miejsca, w jakim zawiśnie lub stanie napis. Litery podświetlane są opcją wybieraną bardzo chętnie i powoli wypierają zwykłe napisy przestrzenne, które są niewidoczne w nocy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana