Długopisy ekologiczne z nadrukiem - więcej niż reklama
Gadżety reklamowe to jedno ze świetnych narzędzi budowania wizerunku firmy. Dostosowywane są one indywidualnie, dzięki czemu w przeciwieństwie do reklamy masowej, trafiają one bezpośrednio do klienta i pozwalają nawiązać z nim relacje. Akcesoria, które podkreślają prośrodowiskowe stanowisko firmy, cieszą się coraz większym zainteresowaniem, które rośnie podobnie, jak zainteresowanie ludzi zmianami klimatycznymi i recyklingiem.
Pragmatyzm i nowoczesność na pierwszym miejscu
Według danych uzyskanych przez portale branżowe ponad 60% przedsiębiorców nie wyobraża sobie uczestnictwa w targach bez posiadania własnych gadżetów reklamowych. Nie powinno to dziwić, ponieważ, obok reklamy w Internecie, jest to najtańszy i najskuteczniejszy sposób, by zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów lub kontrahentów. Jednakże w przeciwieństwie do pozostałych rodzajów reklamy, ten pozwala na zbudowanie relacji na linii przedsiębiorstwo-konkretna osoba. Prezent jest czymś namacalnym, wartością dodaną, dlatego tak często się je wykorzystuje.
Jednakże niezwykle ważnym aspektem jest pragmatyzm. Większość z nas przynajmniej raz w życiu dostała na ulicy ulotkę do ręki. Nikt jednak nie pomyślał o niej jak o prezencie. Jest to związane z tym, że dla osoby niezainteresowanej np. kursem językowym, taka ulotka nie ma żadnej wartości. Natomiast długopis jest nieodłącznym elementem naszej rzeczywistości. Zwłaszcza że pomimo postępującej digitalizacji korzystamy z nich niezwykle często, chociażby po to, by podpisać dokumenty, które później ulegną zeskanowaniu.
Plastykowe długopisy się nie tylko opatrzyły, ale również mogą mieć neutralny wydźwięk. Nikt nie prowadzi przeciwko nim akcji podobnej do tej, która spotkała słomki, ale z też nie przykuje on większej uwagi. Długopisy ekologiczne z nadrukiem rzucają się od razu w oczy ze względu na niecodzienną dla tego przedmiotu kolorystykę. Poza tym są pewnego rodzaju deklaracją stanowiska prośrodowiskowego firmy.
Dlatego ich dystrybucją i indywidualizacją zajmują się przedsiębiorstwa, takie jak STUDIO SIEDEM z Krakowa.
Czy to tylko prezent dla klienta?
Nie, to również świetny prezent dla pracowników. Okres świąt bożonarodzeniowych to czas, gdy wiele firm decyduje się na zorganizowanie wigilii pracowniczej. Długopis to prezent niezobowiązujący – to znaczy, że po jego otrzymaniu czujemy zadowolenie (bo coś dostaliśmy), ale nie czujemy presji, by taki prezent odwzajemnić. Jednocześnie pozwala on zbudować więź między pracownikiem a przedsiębiorstwem.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana