Dlaczego warto zdecydować się na druk ulotek?
Współcześnie na rynku można znaleźć wiele form promocji. Reklama telewizyjna, radiowa, internetowa, billboardy, czy banery - to tylko kilka przykładów na zyskanie rozgłosu. Mimo tak dużej różnorodności i nowoczesności reklam, ulotki nadal są bardzo skuteczne i często wykorzystywane przez przedsiębiorstwa. Dowiedz się, co sprawia, że ta klasyczna forma promocji nadal przynosi pożądane efekty.
Ulotka reklamowa jest rodzajem druku, używanym do celów informacyjnych lub propagandowych. Nie są one adresowane do żadnego konkretnego odbiorcy i mają być publicznie rozpowszechnione. Ulotki reklamowe zwykle znajdują się na jednej kartce, ponieważ mniejsza ilość stron ułatwia odbiorcy szybsze zapoznanie się z jej treścią. Na ulotce zwykle zamieszczona jest oferta danej firmy, dane kontaktowe, czasami mapa z zaznaczonym położeniem danej firmy.
Przeczytaj również: 5 cech dobrej ulotki reklamowej
Specjalista z firmy Foto-Druk mówi „Zaprojektowanie, drukowanie i kolportaż ulotek reklamowych nie wymaga dużych nakładów finansowych, a ich rozprowadzanie przynosi pozytywne skutki. Aby kampania z użyciem ulotek była skuteczna, należy pamiętać, żeby trafiły one do odbiorców we właściwym czasie i miejscu.”
Najpopularniejsze sposoby dystrybucji ulotek reklamowych to: dostarczanie ich z rąk do rąk, wrzucanie do skrzynek pocztowych, dołączanie ich do prasy lub rozkładanie w miejscach publicznych.
Kiedy zakupić ulotki reklamowe?
Warto zdecydować się na zamówienie ulotek reklamowych, gdy chcemy, aby promocja dotarła do lokalnej społeczności. Z ulotek reklamowych warto również skorzystać przy niskim budżecie przeznaczonym na promocję, gdyż koszt ich produkcji i dystrybucji jest bardzo niski. Dobrym momentem na zamówienie ulotek reklamowych jest moment wchodzenia firmy na rynek. Rozprzestrzenienie ulotek w przestrzeni lokalnej zaznaczy obecność nowego przedsiębiorstwa w okolicy i poinformuje o rozpoczęciu działalności.
Zalety ulotek reklamowych
Pierwszą z zalet jest możliwość umieszczenia na ulotce dowolnej treści, która może w bardzo efektowny sposób zachęcić odbiorcę do skorzystania z usług danej firmy. Jeżeli na takiej ulotce umieścimy np. menu restauracji, może ona pozostać w domu potencjalnego klienta przez długi czas. Niewątpliwą zaletą jest również możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców, pod warunkiem wykorzystania kilku kanałów dystrybucji. Oprócz tego na ulotce może znajdować się atrakcyjny rabat, który zachęci odbiorcę do natychmiastowego skorzystania z przedstawionej na niej oferty. Za pomocą odpowiedniego designu oraz chwytliwego sloganu można szybko przykuć uwagę potencjalnego klienta.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana