Artykuł sponsorowany

5 cech dobrej ulotki reklamowej

5 cech dobrej ulotki reklamowej

Nowoczesne formy promocji nie wyparły tradycyjnych ulotek reklamowych. Sprawiły jednak, że trafiające do rąk potencjalnych klientów materiały drukowane powinny wyróżniać się nie tylko wysokiej jakości wykonaniem, ale także kilkoma innymi cechami, które decydują o tym, że zostaną dostrzeżone i nie trafią od razu do kosza na śmieci. Poznaj 5 cech dobrej ulotki reklamowej.

 

Co decyduje o skuteczności ulotki reklamowej?

 

Każdego dnia mamy styczność z różnymi ulotkami reklamowymi. Nawet te, które trafiają wprost do naszych rąk, więc nie trzeba się wysilać, żeby zdjąć je ze stojaka, często natychmiast kończą swój żywot w koszu na śmieci. Dlaczego tak się dzieje? Z kilku powodów, a jednym z nich jest to, że nie są w stanie niczym nas zainteresować. Powtarzalne projekty, słabej jakości papier, nieczytelny druk oraz brak tego czegoś, co decyduje, że oferta reklamowanej firmy skłoni nas do działania, sprawiają, że żywot przeciętnej ulotki reklamowej to zaledwie kilka minut. Można to zmienić, decydując się na druk ulotek, które nie będą jedynie skrawkiem papieru, ale staną się wartością dla osoby, w której ręce trafią.

Przeczytaj również: Dlaczego warto zdecydować się na druk ulotek?

 

- Ulotka może być skuteczną i tanią formą promocji, jednak trzeba dokładnie przemyśleć jej projekt i sprawić, aby pozostała z potencjalnym klientem na dłużej. Nie jest to proste, dlatego warto nawiązać współpracę z profesjonalną drukarnią, której pracownicy posłużą cenną radą i swoim doświadczeniem, co zaprocentuje skutecznością promocji – wyjaśnia ekspert z firmy Cztery Asy.

 

Jakie są najważniejsze cechy dobrej ulotki reklamowej?

       1. Atrakcyjna forma graficzna

Dobrą i skuteczną ulotkę wyróżnia atrakcyjna forma graficzna. Materiały promocyjne muszą być czytelne oraz świadczyć o renomie firmy i jej stosunku do potencjalnych klientów. Ulotki drukowane na niskiej jakości papierze i w tradycyjnym formacie nie przyciągają uwagi, bo są typowe, dlatego warto pomyśleć nie tylko o innowacyjnym projekcie, ale także zmianie kształtu ulotki i inwestycji w lepszy papier.

       2. Nieprzytłaczająca odbiorcy ilość treści

Ulotka nie służy opowiadaniu historii firmy, wyszczególnianiu wszystkich jej usług oraz opisywaniu krok po kroku zasad współpracy. Dobra ulotka zawiera minimum treści w maksymalnym wydaniu, wzbudza zainteresowanie i przyciąga wzrok, który trafia bezpośrednio na kluczową dla potencjalnego klienta treść.

       3. Wezwanie do działania

Dora ulotka zachęca do działania i powoduje, że nawet osoba, która nie musi skorzystać z usług firmy, zastanowi się nad taką możliwością, jeżeli zostanie w odpowiedni sposób do tego zachęcona oraz zmotywowana. Obietnica rabatu w zamian za szybką reakcję działa jak magnes i pozwala zyskać dodatkowych klientów.

       4. Podniesienie wartości ulotki

Dobra ulotka powinna wyróżniać się odpowiednią wartością. Jeżeli stanie się voucherem, kuponem rabatowym lub umożliwi skorzystanie z dodatkowych usług, to potencjalny klient nie rozstanie się z nią za szybko.

       5. Obietnica, która czyni cuda

Jedynie ulotki obiecujące konkretne korzyści okazują się skuteczne. Z tego względu trzeba zastanowić się, w jaki sposób zachęcić klienta do działania i co mu obiecać, aby skorzystał z oferowanych mu produktów lub usług.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.