Artykuł sponsorowany

Zastosowanie technologii LED w reklamie

Zastosowanie technologii LED w reklamie

Wysokiej jakości, atrakcyjne wizualnie oświetlenie reklamy to podstawa jej skuteczności. Do tego, aby przyciągać jak najwięcej spojrzeń odbiorców konieczne jest odpowiednie doświetlenie telebimów, ekranów czy innego rodzaju nośników reklamowych. To zadanie bardzo dobrze spełniają diody elektroluminescencyjne. W artykule wyjaśniamy, czym jest technologia LED, jakie ma zalety i dlaczego warto ją wykorzystywać do oświetlania reklam. 

Na czym polega technologia LED?

Technologia LED opiera się na zastosowaniu diod elektroluminescencyjnych, które pod wpływem prądu elektrycznego przepływającego w materiałach półprzewodnikowych emitują światło o różnych barwach. Cechą charakterystyczną LED-ów jest energooszczędność, a tym samym stosunkowo niewielki wpływ na środowisko naturalne. To głównie te zalety sprawiają, że oświetlenie tego typu powoli wypiera tradycyjne źródła światła. Szacuje się, że technologia LED zużywa blisko dziesięć razy mniej prądu niż zwykłe żarówki, a przy tym wyróżnia się dłuższą żywotnością. Diody LED mają również bardzo szerokie zastosowanie. Obecnie wykorzystywane są w latarkach, lampach, stosowane są też do oświetlania budynków, a coraz częściej także w wystroju wnętrz. Oświetlenie LED doskonale sprawdza się do podświetlania reklam.

Technologia LED w reklamie

Podstawowym zadaniem każdej reklamy jest przede wszystkim zwrócenie uwagi odbiorcy. Do tego, aby przyciągać wzrok potencjalnych klientów przez całą dobę, nawet w nocy, konieczne jest dobre oświetlenie. Zastosowanie technologii LED do podświetlania tablic reklamowych, szyldów czy banerów to skuteczny sposób na dobrze widoczną reklamę. Diody elektroluminescencyjne gwarantują wysoką jakość oświetlenia i dobrą widoczność zarówno w dzień, jak i w nocy. Mogą emitować światło stałe lub pulsacyjne, dzięki czemu można jeszcze skuteczniej przyciągać spojrzenia. Reklamy podświetlane za pomocą technologii LED stosuje się zarówno wewnątrz budynków, np. w galeriach handlowych, jak i w centrach miast czy poza obszarem zabudowanym, np. przy drogach.

Zalety oświetlenia typu LED

Diody elektroluminescencyjne to energooszczędny i ekologiczny produkt – wymagają niewielkiej ilości energii, a do ich wytwarzania nie stosuje się substancji szkodliwych. Są wytrzymałe na uszkodzenia mechaniczne i wysokie temperatury, dzięki czemu z powodzeniem można je montować na otwartej przestrzeni. Oświetlenie LED odznacza się niezwykłą żywotnością – może świecić nawet do 50 000 godzin. Do innych zalet diod ledowych można zaliczyć m.in.:

  • niewielkie, kompaktowe rozmiary,
  • niewielką emisję ciepła,
  • szeroki zakres barw,
  • możliwość dostosowania koloru i temperatury barwowej,
  • wysoką jakość światła,

Jedną z firm, która oferuje rozwiązania w oparciu o najnowsze technologie świetlne LED jest Gomar Plus.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.