Artykuł sponsorowany

Wykorzystanie profili aluminiowych w reklamie

Wykorzystanie profili aluminiowych w reklamie

Profile aluminiowe są stosowane jako szkielety konstrukcji, żebrowanie systemów oświetleniowych, montażowych oraz ekspozytorów reklamowych. Aluminium zyskało dużą popularność ze względu na wysoką odporność na zniszczenia spowodowane czynnikami atmosferycznymi i uszkodzeniami mechanicznymi. Charakteryzuje się także lekkością, jaką nie wykazują inne metale stosowane na taką skalę. Właśnie z tego względu profile aluminiowe idealnie nadają się do stosowania w najróżniejszych konstrukcjach. Jakie są zalety stosowania profili aluminiowych w konstrukcji reklamy?

Profile aluminiowe w reklamach - zalety

Profile aluminiowe, dzięki właściwościom materiału cechują się dużą łatwością formowania i plastycznością, lekkością oraz trwałością, przewodnictwem cieplnym i elektrycznym, a także odpornością na korozję. Dzięki tak dużym zaletom profile aluminiowe z dużym powodzeniem znalazły zastosowanie w różnych konstrukcjach reklamowych.

Profile aluminiowe w reklamie cieszą się uznaniem od wielu lat. Umożliwiają szybkie i tanie stworzenie szkieletu reklamowego, który będzie pełnić funkcję systemu napinającego do tkanin zawierających treści reklamowe. Konstrukcje umożliwiają także zachowanie cennych walorów estetycznych reklamy, ponieważ charakteryzują się stabilnością i wysoką trwałością. Elementy te dają możliwość skonstruowania systemów napinających do wielkogabarytowych reklam oświetlanych oraz ram wewnętrznych, do produkcji ramek, totemów, tablic informacyjno - reklamowych oraz różnego rodzaju produktów pełniących rolę identyfikacji wewnętrznej w budynku. Profile stosowane są również do kasetonów, które pełnią funkcję systemu wykorzystywanego do montażu konstrukcji z jedno- i dwustronnie podświetlanych kasetonów.

Elementy te uchodzą także za niezbędne dzięki szerokiej gamie typów i kształtów, w jakich występują. Można wyróżnić profile w postaci rur o przekroju okrągłym, kwadratowym i prostokątnym, zetowniki (w kształcie litery Z), teowniki (w kształcie litery T), ceowniki (w kształcie litery C) oraz profile o formie kąta prostego – prostowniki.

Dlaczego profile aluminiowe do reklam to dobre rozwiązanie?

Profile aluminiowe wyróżniają się niewielką masą, połączoną z dużą wytrzymałością i odpornością na korozję tych elementów. Są także wyjątkowo giętkie i podatne na obróbkę, dzięki czemu łatwo nadaje się im pożądany kształt. Właśnie dzięki tym cechom profile aluminiowe do reklam są chętnie wybierane przez producentów liter przestrzennych, szyldów reklamowych i konstrukcji lekkich, które można potraktować jako reklamę.

Jak mówi pracownik hurtowni metali nieżelaznych oferującej sprzedaż profili aluminiowych do reklam:

Reklamy o mniejszym formacie, które można zastosować zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektów bazują na profilach kasetonowych jedno i dwustronnych. Lekkość profili sprawia, że nie obciążają dodatkowo konstrukcji, a wykonane na ich bazie kasetony reklamowe mogą zostać zamontowane na ścianach większości budynków.

Decydując się na zakup profili aluminiowych do reklam, zaleca się wybór jedynie sprawdzonych hurtowni oferujących taki asortyment. Elementy wykonane z surowców najwyższej jakości i z dbałością o każdy detal to gwarancja udanej transakcji.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.