Rodzaje kalendarzy reklamowych

Spis treści
Kalendarz to jeden z najbardziej uniwersalnych gadżetów reklamowych. Przydaje się przez cały rok i daje bogate możliwości w zakresie projektowania, dzięki czemu może być zarówno praktyczny, jak i efektowny. Z łatwością można go dopasować do indywidualnych preferencji, konkretnej tematyki czy wymagań klienta. Jakie dokładnie wyróżniamy rodzaje kalendarzy reklamowych?
Kalendarze książkowe
Kalendarze, które - jak sama nazwa wskazuje - mają formę książki, to znakomity pomysł na uniwersalny gadżet reklamowy. Za taką formą wykorzystania tych akcesoriów przemawiają przede wszystkim ich walory praktyczne. Kalendarz w formie książki jest poręczny – zmieści się do torby, znajdzie miejsce na biurku czy na półce. Można go wygodnie przeglądać i pisać w nim. Przy datach rozmieszczonych na poszczególnych stronach bez problemu zamieścimy cenne informacje, takie jak terminy ważnych spotkań, wizyt u lekarza czy urodzin bliskich osób. Kalendarze książkowe to zatem przydatne gadżety zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Przeczytaj również: Maseczki z nadrukiem firmowym
Z marketingowego punktu widzenia istotne znaczenie maj ą r ó wnie ż walory estetyczne kalendarzy ksi ąż kowych. - Zaznacza przedstawiciel agencji reklamowej Studio Siedem. - Z ł atwo ś ci ą mo ż na bowiem zamie ś ci ć na nich logo firmy, zachowuj ą c przy tym atrakcyjny wygl ą d gad ż etu, np. dzi ę ki zastosowaniu eleganckiej, sk ó rzanej oprawy oraz dekoracyjnych przeszy ć . Praktyczne zapi ę cie w postaci gumki dope ł ni ca ł o ś ci.
Kalendarze biurkowe
Gadżetem, którego nie powinno zabraknąć w żadnym biurze, jest kalendarz biurkowy. Znajdując się na wysokości wzroku i pozostając na przysłowiowe wyciągnięcie ręki, pozwala szybko znaleźć konkretną datę, zaznaczyć ją, a nawet zapisać ważną informację. Kalendarze biurkowe mogą różnić się układem. Dostępne są modele z planszami składającymi się z poszczególnych tygodni lub miesięcy, które można wygodnie przekładać. Na takim kalendarzu bez problemu zamieścimy również nazwę lub logotyp firmy, czyniąc z niego skuteczny gadżet reklamowy.
Przeczytaj również: Kalendarze jako gadżet reklamowy
Kalendarze ścienne
Kalendarze wieszane na ścianie znajdują zastosowanie zarówno w biurach, jak i w domach. Stanowią nie tylko przydatne narzędzie informujące o datach, ale mogą też być ozdobą wnętrza. Pod tym względem znakomicie sprawdzają się materiały drukowane w większym formacie, np. w wariancie plakatowym, wieloplanszowym i trójdzielnym. Tego typu gadżety oprócz podziału na daty mogą również posiadać dodatkowe materiały graficzne, np. zdjęcia, dzięki którym staną się efektowną dekoracją. Jak więc się okazuje, kalendarze dają bogate możliwości projektowania i stanowią uniwersalny gadżet reklamowy.
Przeczytaj również: Metody nanoszenia nadruków na gadżety reklamowe
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Reklamatic - Flagi Reklamowe , Producent i serwis masztów flagowych
Reklama - artykuły, akcesoria
woj. małopolskie30-698 Kraków, Landaua 28