Po co firmom gadżety reklamowe?

Firmy i przedsiębiorstwa wykorzystują różne metody do prowadzenia działań reklamowych i marketingowych. Częstym krokiem jest inwestycja w całą gamę gratisów, które potem wręczane są przy określonych okazjach. Gratisy te, zwane gadżetami reklamowymi są nie tylko drobnym podarunkiem dla klienta lub kontrahenta, ale też doskonałym narzędziem reklamowym. Dziś przybliżamy, w jaki sposób firmy wykorzystują gadżety do reklamy.
Jakie są popularne gadżety reklamowe?
Na rynku gadżetów znajdziemy szereg przedmiotów, które firmy chętnie wykorzystują przy promocji własnej marki. Popularne są długopisy z nadrukiem i inne materiały piśmiennicze (notesy, kalendarze, organizery), częstym wyborem firm będą kubki reklamowe, ponadto lubiane są poręczne i praktyczne przedmioty, jak otwieracze do butelek, zapalniczki, bidony, jak również niedrogie gadżety elektroniczne (pendrive), wreszcie – cała gama ubrań i akcesoriów: koszulki, buzy, kurtki, czapki, rękawiczki, szaliki, torby, plecaki, koce, hamaki itp. Przedmioty te kupowane są w agencjach reklamowych, które na zamówienie umieszczają na nich logo firmy, adres strony internetowej, dane kontaktowe, motto przedsiębiorstwa lub inne ważne informacje wskazane przez klienta.
Przeczytaj również: Maseczki z nadrukiem firmowym
Gadżety narzędziem reklamy
Jak reklamować swoją firmę przy pomocy gadżetów? Jest wiele okazji, w których takie przedmioty się sprawdzą. Można używać ich w siedzibie do wykonywania codziennych prac, co buduje rozpoznawalność marki, ugruntuje w pamięci odwiedzających logo i nada przedsiębiorstwu spójnego wizerunku. Można też gratisy wręczać w formie podarunków wybranym klientom (na przykład tym, którzy są wierni marce lub produktowi), współpracownikom (z wdzięczności za owocny kontrakt) lub gościom odwiedzającym siedzibę (jako pamiątkę). Tak wręczony gadżet będzie nie tylko wzbudzającym miłe skojarzenia i sympatię prezentem, ale też nośnikiem informacji o firmie. Informacji, którą dzięki temu będzie mogło poznać o wiele więcej osób, również nieświadomych jej istnienia. Gadżety reklamowe to także świetna metoda promocji na różnego typu targach i imprezach branżowych. Specjalne miejsce wśród gadżetów mają ubrania reklamowe, torby, plecaki, sprzęt turystyczny itp. Mają one dużą powierzchnię, można więc wydrukować na nich duże logo, które użytkownicy ubrania lub sprzętu będą eksponować jeszcze długo po skończeniu akcji promocyjnej. Z własnej woli i zupełnie bez zobowiązań!
Przeczytaj również: Jak rozreklamować firmę przy pomocy odzieży z nadrukiem?
Jakie gadżety reklamowe wybrać?
Decyzja co do wyboru rodzaju gadżetów reklamowych oczywiście zależeć będzie od celu ich wykorzystania i budżetu, który dana firma poświęci na ten cel. To, co jest ważne, to fakt, że nawet niewielkie nakłady poniesione na kupno takich gadżetów potrafią się nie tylko zwrócić się, ale i zaprofitować. Jeśli budżet na wydatki reklamowe mamy niewielki, to lepiej trzymać się mniej kosztownych gratisów, jak długopisy reklamowe, kubki z nadrukiem, otwieracze lub zapalniczki z logo, znaczki, przywieszki, smycze itp. Na specjalne okazje i prowadzone z rozmachem akcje reklamowe lub na nagrody w konkursach warto jest trzymać odzież reklamową, torby, plecaki itp. A dla specjalnych dla firmy klientów, kontrahentów, współpracowników zatrzymajmy najcenniejsze, dedykowane (np. zdobione okolicznościowym grawerem) prezenty: pióra, zegarki, biżuterię etc.
Przeczytaj również: Metody nanoszenia nadruków na gadżety reklamowe
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Reklamatic - Flagi Reklamowe , Producent i serwis masztów flagowych
Reklama - artykuły, akcesoria
woj. małopolskie30-698 Kraków, Landaua 28