Artykuł sponsorowany

Na co zwrócić uwagę wybierając zdjęcie do personalizowanego prezentu?

Na co zwrócić uwagę wybierając zdjęcie do personalizowanego prezentu?

Personalizowane prezenty ze zdjęciem cieszą się dużą popularnością. Dzięki nim w codziennych sytuacjach, korzystając gadżetów takich jak poduszka czy kubek, można przywołać miłe wspomnienia. Nic więc dziwnego, że są chętnie wybierane jako podarunek z różnych okazji. Żeby jednak mieć pewność, że dany przedmiot będzie nie tylko funkcjonalny, ale i estetyczny, warto zwrócić uwagę na zdjęcie, jakie się do niego wybiera. Jakie powinno być?

Dopasowanie zdjęcia do okazji

Zarówno sam personalizowany prezent, jak i rodzaj umieszczonego na nim zdjęcia, powinny być dopasowane do okazji. Nieco inne gadżety można podarować babci lub dziadkowi z okazji ich święta, a inne na przykład chłopakowi na urodziny. W tym pierwszym przypadku warto wybrać wesołe, duże zdjęcie przedstawiające wnuczka. Starsze osoby często nie widzą już tak dobrze, dlatego na personalizowanym upominku lepiej umieścić fotografię, na której znajdują się postacie w dużych rozmiarach lub na przykład same twarze. Mężowi lub chłopakowi można podarować poduszkę ze swoim wizerunkiem, bądź też fotografie na przykład z ich pierwszej randki.

Odpowiednia rozdzielczość i rozmiar zdjęcia

Osoby, które chcą zamówić personalizowany prezent w Shoperek, mają do wyboru szeroką gamę różnego rodzaju produktów. Za każdym razem jednak powinny zwrócić uwagę na to, czy ich zdjęcia charakteryzują się odpowiednią rozdzielczością i rozmiarem. Idealnie przygotowana fotografia jest wysokiej jakości. Pozbawiona jest też niepotrzebnych filtrów dostępnych w popularnych aplikacjach. 

Dodatkowo podczas kadrowania zdjęcia należy zwrócić uwagę, jak będzie się ono prezentowało na gotowym produkcie. Nieco innych ustawień wymaga fotografia przeznaczona na poduszkę, kubek, czy na koszulkę. Z tego powodu należy uważnie czytać instrukcję zamieszczoną na stronie i sprawdzić, czy wybrana grafika dobrze dopasowuje się do szablonu. Takie działanie pozwoli uniknąć sytuacji, w której na gotowym produkcie znajdzie się na przykład jedynie część obrazu - jego środek lub bok. 

Kolorystyka zdjęcia 

Ostatnim aspektem, na jaki warto zwrócić uwagę, wybierając zdjęcia do personalizowanego prezentu, jest ogólna kolorystyka fotografii. Będzie ona determinowała wygląd zamawianego gadżetu. Z tego powodu zwłaszcza osoby, którym zależy, aby przedmiot pasował np. do ich aranżacji wnętrza lub innych upodobań, często zamiast kolorowych fotografii wybierają te czarno-białe. Kwestia ta jest istotna zwłaszcza podczas doboru zdjęcia na poduszkę lub poszewkę.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.