Artykuł sponsorowany

Metody nanoszenia nadruków na wyrobach foliowych

Metody nanoszenia nadruków na wyrobach foliowych

Opakowania foliowe to jedne z nieodłącznych elementów, z którego korzysta niemal każda gałąź gospodarki. Przede wszystkim pełnią one podstawową funkcję ochrony przed zniszczeniem, zarówno różnego rodzaju dokumentów, kart magnetycznych, jak i identyfikatorów, ale również z odpowiednio naniesionym nadrukiem mogą stanowić atrakcyjną formę reklamy zwiększająca rozpoznawalność danego przedsiębiorstwa. Sprawdź, jakie istnieją metody nanoszenia nadruków i do czego są wykorzystywane.

Jakie są metody nanoszenia nadruków na wyrobach foliowych?

Najczęściej stosowana, a tym samym najstarsza metoda nanoszenia nadruku na płaskich i dużych powierzchniach o różnym materiale to metoda sitodruku. 

Na popularność sitodruku przede wszystkim wpływa jego bardzo długa trwałość i zdolność do utrzymania pierwotnego wyglądu. - mówi przedstawiciel Praut, producent wyrobów z folii i akcesoriów dla poligrafii. Metoda sitodruku polega na nanoszeniu farby na specjalną matrycę, która stanowi sito z częściowo zakrytymi powierzchniami kształtującymi obszar i kształt zadruku. Sitodruk wykorzystywany jest zarówno do druku jednokolorowego, jak i istnieje możliwość naniesienia nadruku w dowolnych kolorach, dzięki czemu wyrób foliowych dopasowany może być niemal do każdego gustu i branży. 

Ogromną zaletą sitodruku jest przede wszystkim odporność wykonanych nadruków na wilgoć, promienie UV i wodę, dzięki czemu nie musimy martwić się o zniszczenia wywołane użytkowaniem, a także innymi niepożądanymi czynnikami zewnętrznymi. Warto również wspomnieć o tym, że druk sitowy słynie ze swojej niskiej ceny, a co więcej na im większy nakład hurtowy wyrobów z wykorzystaniem sitodruku się zdecydujemy, tym niższą ceną będzie się on odznaczać.

Jakie zastosowanie znajduje sitodruk?

Sitodruk przede wszystkim chętnie stosowany jest w branży reklamowej do nanoszenia na wyroby foliowe elementów promocyjnych. Mianowicie, nadruk na wyrobach z folii wykonany drukiem sitowym w formie logo lub innego hasła reklamowego może być naniesiony m.in. na folię samoprzylepną, którą następnie bez problemu można umieścić, np. na karoserii samochodu lub na szybie sklepu, gdzie będzie ona stanowić formę subtelnej reklamy przyciągającej wzrok klientów. Sitodruk stosowany jest również na różnego rodzaju wyrobach foliowych, takich jak okienka do kalendarza, etui na karty magnetyczne czy okładki na dokumenty. Ponadto, metoda sitodruku jest także wykorzystywana do tworzenia identyfikatorów ułatwiających identyfikację pracowników i najczęściej taka forma nadruku zawiera logo danej firmy wraz z imieniem oraz nazwiskiem konkretnego pracownika.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.