Leżak jako nośnik reklamowy? Czemu nie!
Skuteczna i oryginalna reklama jest swego rodzaju przepustką do sukcesu dla przedsiębiorstwa. Warto więc zdecydować się na nośnik reklamowy, który przyciągnie uwagę jak największej liczby osób. Idealnym przykładem jest leżak reklamowy, na którym nadrukowane jest logo konkretnej firmy lub jej oferta. Może być on wykorzystany praktycznie w każdym miejscu, które jest chętnie uczęszczane przez turystów. Podpowiadamy, jakie są zalety takiego produktu oraz jak wybrać najlepszy z nich.
Co wyróżnia leżaki wśród innych nośników reklamowych?
Jedną z najbardziej charakterystycznych cech takiego produktu jest to, że ma on wszechstronne zastosowania. Nietrudno domyślić się, że leżak nie służy tylko i wyłącznie jako produkt marketingowy, ale również jako tradycyjne miejsce do zrelaksowania się i wypoczynku.
Jak twierdzą specjaliści z firmy Spólnota: ,,Leżaki reklamowe sprawdzają się najlepiej na plażach i terenach kurortów wypoczynkowych. Turyści, którzy szukają chwili wytchnienia od długich wędrówek po piasku i gorących promieni słonecznych niezwykle chętnie zwracają się właśnie w stronę leżaków. Właśnie z tego powodu umieszczona na nich reklama będzie jeszcze pozytywniej odebrana’’.
Warto zaznaczyć też, że aktualnie wiele firm proponuje swoim klientom bardzo zróżnicowane nośniki reklamowe tego rodzaju. Dzieli je przede wszystkim kolor i specyfika materiału, na którym umieszczony jest nadruk marketingowy. To samo dotyczy stelaży leżaka, czyli elementu podtrzymującego całą konstrukcję. Najbardziej popularne są stelaże drewniane, które charakteryzują się nie tylko lekkością i wytrzymałością, ale również tym, że są z całkowicie przyjazne dla otaczającego nas środowiska naturalnego.
Czym kierować się podczas wyboru leżaka reklamowego?
Bez wątpienia najważniejszym kryterium wyboru leżaka jest to, w jakim miejscu zostanie on umieszczony. Od tego zależy przede wszystkim jego konstrukcja i elementy wyposażenia dodatkowego. Jeżeli leżak reklamowy będzie stał w miejscu, w którym zazwyczaj znajdują się bardzo duże grupy ludzi, warto zainwestować w model z pewnymi udogodnieniami, takimi jak, chociażby podłokietniki. Pozwolą one na komfortowy wypoczynek użytkownika nawet przez długi czas. Warto pamiętać też o tym, aby dostosować rozmiar produktu do grupy potencjalnych odbiorców. Zasada ta dotyczy również kolorów materiału reklamowego. Jeśli leżak będzie umieszczony w miejscu, w którym często przebywają małe dzieci, dobrym rozwiązaniem będą kolorowe i wesołe produkty, które z pewnością zwrócą uwagę ich rodziców. Bardzo ciekawym pomysłem są też leżaki podwójne, przeznaczone dla zakochanych.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana