Kalendarze jako gadżet reklamowy
Mimo, że na polskim rynku dostępnych jest wiele rodzajów gadżetów reklamowych, to jednak kalendarz chętnie wybierany jest przez firmy. W obecnych czasach większość aplikacji tj. kalendarze czy notatniki mamy w telefonach, jednak duża część osób woli korzystać z tradycyjnych kalendarzy biurowych, książkowych czy ściennych. Takie kalendarze z pewnością ułatwiają planowanie dnia, szczególnie jeżeli mamy dużo obowiązków, także poza pracą.
Jaką funkcje spełnia kalendarz reklamowy?
Kalendarz reklamowy, jak sama nazwa wskazuje, spełnia funkcję reklamową oraz wizerunkową. Może być wykorzystywany nie tylko przez pracowników danej firmy, ale również przez partnerów biznesowych czy klientów. Osoby korzystające z takiego kalendarza, przy okazji eksponują znajdujące się na nim znaki firmowe innym osobom znajdującym się w otoczeniu, dzięki czemu marka zapada w pamięci i trafia do szerszego grona odbiorców. Kalendarz reklamowy to bardzo dobry pomysł na upominek dla potencjalnych klientów i kontrahentów. Takie gadżety reklamowe również chętnie rozdawane są przez firmy w licznych konkursach na mediach społecznościowych, na konferencjach, szkoleniach czy na targach.
Kalendarz reklamowy to bardzo przydatne akcesorium potrzebne w codziennej pracy, jak i w domu. Jednak, aby spełnił on swoją podstawową funkcję, tj. reklamową, należy umieścić na nim logo firmy. Dzięki temu zabiegowi, kalendarz stanie się dobrym nośnikiem reklamy. Za jego pośrednictwem będziemy mogli budować własną markę.
Jaki kalendarz reklamowy wybrać?
Oferta kalendarzy jest bardzo szeroka. Do wyboru mamy zarówno te mniejsze kalendarze, z przeznaczeniem ustawienia na biurku, jak i te duże, np. ścienne, trójdzielne czy czterodzielne. Jeżeli chcemy, aby kalendarz towarzyszył pracownikom, klientom, czy kontrahentom również w życiu prywatnym, możemy postawić na większe kalendarze książkowe lub mniejsze kieszonkowe, które idealnie zmieszczą się do torebki lub plecaka. Wiele firm wybiera także kalendarze planszowe lub planery, tzw. biuwary na biurko, które przydają się szczególnie osobom, które lubią dużo notować i zapisywać, np. w administracji, księgowości czy innej pracy biurowej.
Kalendarze to jeden z najlepiej sprzedających się gadżetów reklamowych. Firmy mogą dokonać na nie zamówienia w drukarniach stacjonarnych lub sklepach internetowych. W naszej drukarni istnieje możliwość indywidualnego wykonania projektu i opatrzenia kalendarza logo firmy lub zamieszenia na nim reklamy – zauważa nasz rozmówca reprezentujący drukarnię Dem Druk specjalizującą się w druku offsetowym.
Warto wykorzystać potencjał reklamowy, jaki zapewniają kalendarze firmowe. Istnieje bardzo duża szansa, że osoby nim obdarowane będą z niego korzystać na co dzień w pracy oraz poza nią, a za ich pośrednictwem będą budować pozytywny wizerunek naszej firmy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana