Artykuł sponsorowany

Jak rozreklamować firmę przy pomocy odzieży z nadrukiem?

Jak rozreklamować firmę przy pomocy odzieży z nadrukiem?

Współcześnie marketing ma ogromne znaczenie dla firm. Pozwala skutecznie ją rozreklamować, a tym samym zwiększyć jej rozpoznawalność oraz prestiż, przekładające się na większe zyski. Przy obecnej ilości możliwości, jedną z opcji skutecznego marketingu dla firm  jest między innymi odzież reklamowa. Czy warto jednak w nią inwestować? 

Jakie znaczenie ma reklama? 

Reklama odgrywa niezwykle istotną funkcję w działalności każdej firmy. Nie bez powodu funkcjonuje więc powiedzenie, że jest ona także dźwignią handlu. Pozwala bowiem na stworzenie odpowiedniego wizerunku przedsiębiorstwa, który przyciąga potencjalnych klientów, a także wpływa na rozpoznawalność marki. Dlatego też czapki, polary oraz koszulki z logo firmy to świetna inwestycja, ponieważ odzież reklamowa sprawdza się nie tylko w trakcie eventów, targów czy akcji reklamowych, ale także może stać się elementem ubioru pracowników, którzy nosząc ją, przyczynią się do tego, że firma zostanie lepiej zapamiętana przez klientów. 

Rodzaje odzieży reklamowej

Firmy chcące zamówić odzież reklamową obecnie mają wiele możliwości do wyboru, o ich szczegóły zapytaliśmy jednak specjalistę z firmy WIB Wiesław Bobrowicz oferującej między innymi odzież reklamową oraz projektowanie koszulek reklamowych w mieście Białystok. 

Firmy chcące zamówić odzież z nadrukami reklamowymi mogą zdecydować się na klasyczne rozwiązania jakim są ubrania robocze z nadrukiem, takie jak T-shirty, koszulki polo lub polary i bluzy dla pracowników. Jednak w ostatnim czasie na popularności zaczynają zyskiwać także eleganckie koszule biznesowe, czapki z daszkiem, czy też kurtki softshell sygnowane logiem danej firmy, które bardzo często rozdawane są klientom w ramach akcji promocyjnych lub sprzedawane w firmowych sklepach. Tak naprawdę to na jakim ubraniu znajduje się nadruk, ogranicza wyłącznie wyobraźnia danego przedsiębiorstwa oraz branża w jakiej ono działa. Przykładowo w przypadku firm sportowych świetną opcją są wszelkiego rodzaju frotki sportowe, spodenki czy koszulki, z kolei dla firm rolniczych polary z logo, które ich klienci będą nosić w trakcie prac w swoich gospodarstwach. 

Na co zwrócić uwagę zamawiając nadruki na odzież?

Zamawiając nadruki na odzież, warto jednak zwrócić uwagę na kilka kwestii, które mają duży wpływ na jakość gadżetów reklamowych. Ważny jest między innymi: 

  • materiał z jakiego wykonana jest odzież, 
  • odpowiednio dobrana technika wykonywania nadruku, 
  • rozmiar nadruku, który powinien być czytelny,
  • umiejscowienie logo lub napisów. 

Wybierając odzież reklamową, najlepiej postawić na naturalne materiały takie jak bawełna, które zapewniają trwałość ubrań oraz komfort ich noszenia. W przypadku wykonywania nadruków na odzieży najlepiej sprawdzi się natomiast technika termotranseru lub haftu, dzięki której nie ulegną one zniszczeniu już po pierwszym praniu. Jeśli chodzi o rozmiar i umiejscowienie nadruków na gadżetach reklamowych, najlepiej postawić na drukowanie tylnej lub przedniej części garderoby, na ich środkowej wysokości. 

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.