Artykuł sponsorowany

Jak powstają standy reklamowe?

Jak powstają standy reklamowe?

Stand reklamowy, nazywany również stojakiem, to bardzo popularna i przydatna forma reklamy zewnętrznej. Stojaki reklamowe umożliwiają ustawienie ich w dowolnym miejscu i eksponowanie firmy, oferowanych przez nią produktów czy usług. Jednym słowem – mają za zadanie przyciągać uwagę. Używane są w różnorodnych miejscach i sytuacjach, jednak bardzo często można je zauważyć na targach. Jak wygląda proces powstawania standu reklamowego?

Etap pierwszy – projekt standu reklamowego

Stand reklamowy jest nośnikiem reklamy, nieposiadającym jednak jednego wymiaru czy wyglądu. Są to wolnostojące formy, wykonywane z różnych materiałów, bardzo często na indywidualne zamówienie. System wystawienniczy może przebierać formę kartonowego stojaka, stojaka z zawieszkami czy ekspozytora ladowego z półkami. Powstanie standu poprzedza najważniejszy etap, czyli projekt. Firma wykonująca stand, taka jak np. DC Packaging, po konsultacji ze zleceniodawcą projektuje szkic, uwzględniający koncepcję, formę, kształt, szkielet oraz materiał, z którego stand ma być wykonany. Poza formą, równie ważny jest także projekt graficzny – należy więc wspólnie wybrać kolorystykę, styl, design oraz ustalić, jakie informacje mają znaleźć się na grafikach. Najczęściej jest to logotyp, hasło przewodnie firmy czy dane teleadresowe, ale mogą to być również inne, dowolne elementy.

Etap drugi – wizualizacja

Jeśli ustalimy już niezbędne detale dotyczące formy i grafiki standu, zanim ruszy jego produkcja, graficy tworzą jego wizualizację. Korzystając ze specjalnych aplikacji wykonują wizualizację przestrzenną stojaka, dzięki czemu zleceniodawca ma szansę zobaczyć, jak będzie on finalnie wyglądał. Będzie to produkt bardzo zbliżony do tego, który zostanie wyprodukowany, jednak na tym etapie mamy jeszcze możliwość dokonania zmian. Bardzo często zdarza się, że widząc wizualizację, klienci dokonują różnorodnych poprawek –  w kwestii umieszczenia konkretnych elementów czy ich rozmiarów. Aby jeszcze lepiej zwizualizować sobie wygląd projektu, graficy wykonują tzw. renderowanie, czyli umieszczają projekt na tle konkretnej lokalizacji.

Etap trzeci – produkcja standu i logistyka

Produkcja standu rusza w momencie, gdy finalny projekt zostanie już zaakceptowany przez klienta. Należy tutaj zwrócić uwagę na to, aby akceptacja była w 100% przemyślana, ponieważ podczas produkcji nie mamy już możliwości naniesienia poprawek. Kolejnym etapem jest produkcja poszczególnych elementów w odpowiednio dobranej technologii. Wyprodukowane elementy są konfekcjonowane, kompletowane i wysyłane do klienta pod wskazany przez niego adres. Odpowiednie zapakowanie i etykietowanie standu pozwoli dostarczyć towar bez uszkodzeń – zadanie to leży po stronie firmy produkującej stand reklamowy.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.