Artykuł sponsorowany

Druki personalizowane. Co to takiego?

Druki personalizowane. Co to takiego?

W obecnych czasach na rynku działa wiele firm, dlatego każda z nich poszukuje dla siebie oryginalnych sposobów na reklamę. Jedną z możliwości są druki personalizowane. Takie wykorzystanie druku cyfrowego pozwala na uzyskanie wyjątkowego i niepowtarzalnego dokumentu, dzięki czemu można uzyskać zaproszenia, ulotki, czy książki dostosowane do indywidualnego projektu adresata. Gdzie można wykonać druk personalizowany? Ile kosztuje spersonalizowanie druku?


Czym jest druk personalizowany?

Druk personalizowany to nic innego jak dokumenty dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Ta specjalna metoda druku cyfrowego pozwala na stworzenie wyjątkowych ulotek czy zaproszeń według własnego projektu. Projekt może zawierać różne elementy, takie jak dane osobowe, motywy graficzne i inne ciekawe pomysły. Najważniejsze jest to, że wszelkie części dokumentu będą przedstawiać dokładnie to, czego oczekuje klient. Proces personalizowania odbywa się w specjalnych drukarniach, gdzie materiałom nadawane są indywidualne cechy. Na dokumentach umieszcza się dane personalne czy zwroty do odpowiednich osób. Papiery mogą zostać także wyposażone w indywidualne elementy. Druk personalizowany pozwala przedsiębiorcom na uzyskanie bezpośredniego kontaktu z klientem oraz wypromowanie swojej marki w oryginalny sposób. Dużą korzyścią dla klientów indywidualnych jest natomiast możliwość automatycznego wypełnienia informacjami zaproszeń i dostosowania ich na potrzeby imprezy.

 

Od czego zależą koszty druku personalizowanego?

Druk personalizowany nie należy do bardzo drogich usług drukarskich. Jak mówi specjalista z drukarni aqrat.pl : ,,Jego ceny zależą przede wszystkim od potrzebnego nakładu. Dla większych ilości zamawianych dokumentów przewidziane są bowiem zniżki w różnych wysokościach." 

Koszty wykonania druku personalizowanego są również zależne od rodzaju papieru, na jakim zostaną wykonane nadruki. Najtańszym rodzajem jest papier offsetowy. Dodatkowym kryterium, jakie można dostosować do indywidualnych potrzeb jest format wydruku- im większy dokument do personalizacji, tym wyższe koszty. W większości drukarni jest również możliwość zafoliowania gotowych dokumentów za dodatkową opłatą. Taki proces zabezpieczy odpowiednio papier i sprawi, że będzie wyglądał lepiej.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.