Czy worki z nadrukiem to dobry sposób na reklamę?
Istnieje wiele sposobów na to, aby zareklamować swoją firmę. Oprócz internetowych strategii marketingowych do tej pory chętnie stosuje się bezpośrednie metody. Polegają one choćby na podarowywaniu klientom gadżetów firmowych. Do takich prezentów zalicza się między innymi kubki, długopisy, torby, a także… worki. Sprawdź, czy ten ostatni gadżet jest warty uwagi.
Worki z nadrukiem jako sposób na reklamę firmy
Współczesny klient coraz częściej atakowany jest różnego typu reklamami w sieci, ponieważ w dzisiejszych czasach lepsze efekty przynosi dyskretne promowanie własnej działalności. Nie tylko torby lniane, ale również torby foliowe z nadrukiem sprawdzają się jako dobra reklama. Logo, które się na niej znajduje, nie jest przedstawiane w sposób nachalny. Zazwyczaj klient noszący taką reklamówkę nawet nie zwraca na nią większej uwagi, za to osoby, które go mijają już z pewnością. Nadruk może zainteresować wiele przypadkowych osób, co gwarantuje zdobycie potencjalnych klientów z wielu grup wiekowych i społecznych.
Najważniejszymi zaletami tego typu rozwiązania są:
- niskie koszty wykonania,
- duży zasięg działania,
- połączenie przydatnego akcesorium z reklamą,
- dowolność wyboru nadruku oraz koloru torby.
Nadruk na folii – gdzie go wykonać?
Aby nadruk na worku zwracał uwagę przechodniów, musi być dobrze wykonany. Torba foliowa powinna być przede wszystkim trwała i wytrzymała, aby jak najdłuższej służyła właścicielowi. Wykonywaniem nadruków na foliach kolorowych i przeźroczystych zajmuje się firma Folios. Oferuje ona zarówno możliwość nadrukowywania projektów graficznych dostarczonych przez klienta, jak i projektów wykonywanych na miejscu. Ważne jest wykorzystanie nowoczesnych technologii, jak i dobranie odpowiedniej grubości materiału.
Po otrzymaniu projektu z reguły firma wykonująca specjalne matryce wybiera odpowiedni rodzaj druku. Są to zazwyczaj następujące ich rodzaje:
- tapetowy (nie jest dokładnie umiejscowiony),
- pozycjonowany (lokowany na materiale w zależności od zgrzewu),
- całopowierzchniowy (obejmuje całą powierzchnię produktu).
Nadruk z reguły wykonuje się na folii jedno- lub wielowarstwowej.
Torby foliowe z nadrukiem to bardzo ciekawe, jak i tanie gadżety, w które powinna zainwestować każda początkująca firma. Pozytywnym przykładem oddziaływania takiego sposobu reklamy są worki ze znanych hipermarketów działających na terenie Polski. Torby wielorazowego użytku sprawdzą się w każdej sytuacji i w każdym warunkach, dlatego warto w nie zainwestować.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana