Artykuł sponsorowany

Czy worki z nadrukiem to dobry sposób na reklamę?

Czy worki z nadrukiem to dobry sposób na reklamę?

Istnieje wiele sposobów na to, aby zareklamować swoją firmę. Oprócz internetowych strategii marketingowych do tej pory chętnie stosuje się bezpośrednie metody. Polegają one choćby na podarowywaniu klientom gadżetów firmowych. Do takich prezentów zalicza się między innymi kubki, długopisy, torby, a także… worki. Sprawdź, czy ten ostatni gadżet jest warty uwagi.

Worki z nadrukiem jako sposób na reklamę firmy

Współczesny klient coraz częściej atakowany jest różnego typu reklamami w sieci, ponieważ w dzisiejszych czasach lepsze efekty przynosi dyskretne promowanie własnej działalności. Nie tylko torby lniane, ale również torby foliowe z nadrukiem sprawdzają się jako dobra reklama. Logo, które się na niej znajduje, nie jest przedstawiane w sposób nachalny. Zazwyczaj klient noszący taką reklamówkę nawet nie zwraca na nią większej uwagi, za to osoby, które go mijają już z pewnością. Nadruk może zainteresować wiele przypadkowych osób, co gwarantuje zdobycie potencjalnych klientów z wielu grup wiekowych i społecznych.

Najważniejszymi zaletami tego typu rozwiązania są:

  • niskie koszty wykonania,
  • duży zasięg działania,
  • połączenie przydatnego akcesorium z reklamą,
  • dowolność wyboru nadruku oraz koloru torby.

Nadruk na folii – gdzie go wykonać?

Aby nadruk na worku zwracał uwagę przechodniów, musi być dobrze wykonany. Torba foliowa powinna być przede wszystkim trwała i wytrzymała, aby jak najdłuższej służyła właścicielowi. Wykonywaniem nadruków na foliach kolorowych i przeźroczystych zajmuje się firma Folios. Oferuje ona zarówno możliwość nadrukowywania projektów graficznych dostarczonych przez klienta, jak i projektów wykonywanych na miejscu. Ważne jest wykorzystanie nowoczesnych technologii, jak i dobranie odpowiedniej grubości materiału.

Po otrzymaniu projektu z reguły firma wykonująca specjalne matryce wybiera odpowiedni rodzaj druku. Są to zazwyczaj następujące ich rodzaje:

  • tapetowy (nie jest dokładnie umiejscowiony),
  • pozycjonowany (lokowany na materiale w zależności od zgrzewu),
  • całopowierzchniowy (obejmuje całą powierzchnię produktu).

Nadruk z reguły wykonuje się na folii jedno- lub wielowarstwowej.

Torby foliowe z nadrukiem to bardzo ciekawe, jak i tanie gadżety, w które powinna zainwestować każda początkująca firma. Pozytywnym przykładem oddziaływania takiego sposobu reklamy są worki ze znanych hipermarketów działających na terenie Polski. Torby wielorazowego użytku sprawdzą się w każdej sytuacji i w każdym warunkach, dlatego warto w nie zainwestować.

 

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.