Artykuł sponsorowany

Czy druk transferowy nadaje się do nanoszenia na tkaniny?

Czy druk transferowy nadaje się do nanoszenia na tkaniny?

Nadruki na różnego rodzaju tkaninach, takich jak T-shirty, bluzy czy torby, są często wykonywane w celu oznakowania ich firmowym logo lub na indywidualne zamówienia. W zależności od materiału i naszych preferencji, możemy wykonać oznakowanie odzieży przy pomocy wielu różnych technik. Jedną z nich jest metoda druku transferowego. Jak się ją wykonuje i w jakiej sytuacji sprawdzi się najlepiej? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.

Kiedy i w jaki sposób wykonuje się druk transferowy?

Druk transferowy to jedna z bardziej popularnych technik znakowania odzieży i akcesoriów wykonanych z tkanin, jak np. bawełnianych koszulek firmowych, toreb płóciennych itp. Polega ona na umieszczeniu grafiki na folii, a następnie na wgrzewaniu jej w materiał, który chcemy oznakować, przy pomocy tzw. prasy termotransferowej. Dzięki zastosowaniu bardzo wysokiej temperatury, oscylującej w granicach 200 stopni Celsjusza, uzyskuje się wysoką trwałość tak powstałych grafik.

Druk transferowy na tkaninie można wykonywać praktycznie wszędzie, w tym także w trudno dostępnych miejscach, jak kieszenie itp. Zastosujemy go nie tylko na tkaninach bawełnianych czy lnianych, lecz także na poliestrze. Jedynym rodzajem tkaniny, na jakiej nie powinno się wykonywać nadruku transferowego, jest tkanina polarowa. Bez problemu natomiast naniesiemy go na materiał typu softshell. Warto wybrać ten rodzaj nadruku w przypadku dużych zamówień, gdyż wtedy najlepiej się to nam opłaci.

Koszulki firmowe z nadrukiem transferowym

Druk transferowy doskonale sprawdzi się w przypadku odzieży i akcesoriów reklamowych. Możemy go nanieść nie tylko koszulki, lecz także bluzy, czapki czy plecaki. Nadruki tego rodzaju są gładkie i pozwalają dokładnie odwzorować każdy szczegół projektu. Koszulki firmowe czy inne akcesoria z nadrukami możemy zamówić m.in. w drukarni sitodrukowej Sprint z Krakowa.

Aby złożyć takie zamówienie, nie jest wymagane posiadanie gotowego projektu. Wystarczy, że skontaktujemy się z drukarnią i przedstawimy jej nasze wytyczne, a w ramach zamówienia otrzymamy projekt zgodny z naszymi preferencjami. Jeżeli natomiast mamy np. przygotowaną grafikę z firmowym logo, wystarczy przesłać nasz projekt do drukarni i uzgodnić dalsze szczegóły.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.