Cechy dobrej wizytówki
Dobra wizytówka to przede wszystkim wizytówka profesjonalna. Jeśli prowadzisz własną działalność gospodarczą, z pewnością wiesz, jak ważna jest odpowiednia reklama. Tradycyjne jej formy takie, jak plakaty, rozdawane ulotki czy wizytówki nigdy nie wyjdą z obiegu. Choć marketing w dużej mierze przeniósł się do Internetu – klientów nadal zdobywa się tradycyjnymi metodami.
Dobra wizytówka – niezbędne informacje i dane kontaktowe
Projektując własną wizytówkę, wiele osób skupia się na interesującej grafice. Jednak prawda jest taka, że stanowi ona zaledwie tło. Najważniejsze są bowiem informacje, które widnieją na konkretnej wizytówce. Chodzi o dane, dzięki którym możliwe staje się szybkie nawiązanie kontaktu.
Nie zapominaj więc o podaniu swojego imienia i nazwiska, nazwie firmy czy stanowisku, które w niej zajmujesz. Absolutną koniecznością jest podanie numeru telefonu, ewentualnie adresu e-mail. I choć reszta informacji jest w zasadzie zbędna – uważa się, że w niektórych przypadkach istotny jest też adres wykonywania działalności.
Dobra wizytówka – ciekawy, oryginalny desing i wysoka jakość wykonania
Mimo że klasyczna wizytówka nie wyróżnia się zbyt dużym rozmiarem, powinna mieć interesujący i oryginalny design. Co jednak najważniejsze – przypisany jej projekt musi być spójny z charakterem oraz wizją firmy. Zastanów się dobrze zarówno nad dominującą kolorystyką, jak i czcionką wizytówki. Zaprojektowałeś już własne logo? Koniecznie umieść je w widocznym miejscu. Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie odpowiedniej kompozycji, zgłoś się do firmy, która zaproponuje Ci kompleksową usługę. – Oferujemy usługi ksero oraz usługi druku cyfrowego. Staramy się, aby każdy klient otrzymał kompletny produkt, dlatego działamy zgodnie z jego wizją. Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie projektu danego produktu, możesz liczyć na poradę naszego specjalisty – mówi przedstawiciel firmy POL-DRUK.
Wybierając konkretną drukarnię, sprawdź poziom świadczonych przez nią usług. Kolejną cechą charakterystyczną każdej, dobrej wizytówki jest bowiem wysoka jakość wykonania. Odpowiedni papier oraz format doradzą Ci specjaliści. Sam powinieneś jednak wiedzieć, czy gustujesz w laminowanych modelach wizytówek, czy produktach wykonanych w tak zwanym macie. Całą resztą zajmie się wyspecjalizowana w branży drukarnia zajmująca się drukiem cyfrowym. Dziś to właśnie tym sposobem tworzy się większość wysokojakościowych materiałów reklamowych. Przede wszystkim dlatego, że tego rodzaju metoda daje gwarancję wyrazistości grafiki i nadruku.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana