Artykuł sponsorowany

Cechy dobrej wizytówki

Cechy dobrej wizytówki

Dobra wizytówka to przede wszystkim wizytówka profesjonalna. Jeśli prowadzisz własną działalność gospodarczą, z pewnością wiesz, jak ważna jest odpowiednia reklama. Tradycyjne jej formy takie, jak plakaty, rozdawane ulotki czy wizytówki nigdy nie wyjdą z obiegu. Choć marketing w dużej mierze przeniósł się do Internetu – klientów nadal zdobywa się tradycyjnymi metodami.

Dobra wizytówka – niezbędne informacje i dane kontaktowe

Projektując własną wizytówkę, wiele osób skupia się na interesującej grafice. Jednak prawda jest taka, że stanowi ona zaledwie tło. Najważniejsze są bowiem informacje, które widnieją na konkretnej wizytówce. Chodzi o dane, dzięki którym możliwe staje się szybkie nawiązanie kontaktu.

Nie zapominaj więc o podaniu swojego imienia i nazwiska, nazwie firmy czy stanowisku, które w niej zajmujesz. Absolutną koniecznością jest podanie numeru telefonu, ewentualnie adresu e-mail. I choć reszta informacji jest w zasadzie zbędna – uważa się, że w niektórych przypadkach istotny jest też adres wykonywania działalności.

Dobra wizytówka – ciekawy, oryginalny desing i wysoka jakość wykonania

Mimo że klasyczna wizytówka nie wyróżnia się zbyt dużym rozmiarem, powinna mieć interesujący i oryginalny design. Co jednak najważniejsze – przypisany jej projekt musi być spójny z charakterem oraz wizją firmy. Zastanów się dobrze zarówno nad dominującą kolorystyką, jak i czcionką wizytówki. Zaprojektowałeś już własne logo? Koniecznie umieść je w widocznym miejscu. Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie odpowiedniej kompozycji, zgłoś się do firmy, która zaproponuje Ci kompleksową usługę. – Oferujemy usługi ksero oraz usługi druku cyfrowego. Staramy się, aby każdy klient otrzymał kompletny produkt, dlatego działamy zgodnie z jego wizją. Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie projektu danego produktu, możesz liczyć na poradę naszego specjalisty – mówi przedstawiciel firmy POL-DRUK.

Wybierając konkretną drukarnię, sprawdź poziom świadczonych przez nią usług. Kolejną cechą charakterystyczną każdej, dobrej wizytówki jest bowiem wysoka jakość wykonania. Odpowiedni papier oraz format doradzą Ci specjaliści. Sam powinieneś jednak wiedzieć, czy gustujesz w laminowanych modelach wizytówek, czy produktach wykonanych w tak zwanym macie. Całą resztą zajmie się wyspecjalizowana w branży drukarnia zajmująca się drukiem cyfrowym. Dziś to właśnie tym sposobem tworzy się większość wysokojakościowych materiałów reklamowych. Przede wszystkim dlatego, że tego rodzaju metoda daje gwarancję wyrazistości grafiki i nadruku.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.